Hej allesammans!

Välkommen till min blogg! Jag heter Niklas Smith, och kommer mest att blogga om politik, ekonomi och lite kultur. Jag är medlem i Folkpartiet liberalerna och brittiska Liberaldemokraterna men allting jag skriver är mina egna åsikter och representerar inte nödvändigtvis min arbetsgivares åsikter eller av någon annan organisations åsikter.

Jag är uppvuxen i Storbritannien men bor just nu i Sverige. Av den här anledningen kommer jag att blogga båda på engelska och på svenska. Poster kommer att vara på ett av språken, inte bägge, och kommer alltid att vara kategoriserade under sitt språk (om jag har glömt att kategorisera en post var god påpeka det i kommentarsfältet!)

Bloggen är fortfarande under uppbyggnad men när jag har ordnat alla widgets kommer det att vara möjligt för läsare att prenumerera på poster på ett av språken eller bägge.

Om du har någon förslag om eller kritik mot bloggens design får du gärna säga till. Detsamma gäller språkfel.

Trevlig läsning!

This entry was posted in Svenska. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

